Odcinek #24

15 sposobów na obniżenie zwrotów w e-commerce

Podpowiadamy, jak ułatwić proces zwrotu z perspektywy merchanta oraz klienta!

Początek roku to czas, kiedy właściciele sklepów muszą zmierzyć się ze zwiększoną ilością zwrotów swoich produktów. Po świątecznych zakupach i styczniowych wyprzedażach te procesy są szczególnie wzmożone.

Jak najlepiej radzić sobie ze zwrotami i na co zwrócić uwagę, aby ułatwić sobie i swoim Klientom całą procedurę? O tym w dzisiejszym odcinku.

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

01:51 Jaka branża jest najbardziej narażona na zwroty?

02:22 Najczęstsze przyczyny zwrotów produktów

05:43 Czy produkt po powrocie do sklepu zawsze trafia ponownie do oferty?

07:10 Sposoby na zminimalizowanie zwrotów

19:54 Jakie lekcje możesz wyciągnąć ze zwrotów w swoim sklepie?