Odcinek #40

Black Friday/Cyber Monday 2024: wskazówki last minute

Poznaj skuteczne strategie last-minute na BFCM!

Najgorętszy okres w e-commerce zbliża się wielkimi krokami. 🔥 Czujesz, że w Twoim sklepie jest jeszcze sporo do zrobienia, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Dobra wiadomość – w tym odcinku omawiamy sprawdzone strategie last-minute, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenia klientów. Przygotowaliśmy konkretne i łatwe w implementacji wskazówki, które pomogły wielu Klientom WeCanFly. Podpowiadamy również, na czym najlepiej skupić się już teraz, a co może przynieść więcej szkody niż pożytku, jeśli zostanie wdrożone w ostatniej chwili. Zaczynajmy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

01:50 Analiza danych historycznych

03:30 Część analityczna sklepu

07:37 Optymalizacje UX

08:26 Omnibus a tegoroczny Black Friday

10:58 Cross-sell & upsell

13:20 Kampanie e-mail marketingowe

17:40 Obsługa klienta

22:58 Stany magazynowe i informacje o dostępności produktów