Odcinek #43

Co warto analizować w trakcie Black Friday/Cyber Monday?

Twój największy zysk leży w szczegółach!

Black Friday i Cyber Monday to nie tylko sprzedaż – to kopalnia danych! 🔥 Sprawdźcie, na co warto zwrócić szczególną uwagę w tym okresie, aby poprawić wyniki sprzedażowe i jeszcze lepiej przygotować sklep na kolejne lata. Podajemy konkretne wskaźniki, narzędzia i zadajemy pytania, na które warto sobie odpowiedzieć.

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

02:36 Dlaczego analiza wyników BFCM jest istotna dla biznesu?

08:24 Przydatne narzędzia do mierzenia wyników oraz zachowań użytkowników

09:48 Jakie dane dotyczące zachowań użytkowników warto analizować?

12:38 Przykład wykorzystania wiedzy o klientach w praktyce

13:59 Analityka produktowa

17:56 Metody płatności i dostawy

27:04 Co mierzyć w zakresie działań marketingowych?

30:38 Podsumowanie