Odcinek #27

Customer experience w e-commerce

Dlaczego warto zadbać o doświadczenia klientów i jak to zrobić?

Badania pokazują, że klienci w e-commerce są w stanie zapłacić za ten sam produkt więcej, tylko ze względu na customer experience w danym sklepie. 🤯

Dziś opowiemy o tym, jak sprawić, żeby doświadczenia klientów w Twoim sklepie były jak najlepsze, wskażemy przykłady z różnych branż i przedstawimy dobre praktyki.

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

02:10 Czym właściwie jest customer experience? Definicja i przykłady

05:26 User experience, customer service – co mają wspólnego z customer experience?

08:03 Dlaczego customer experience jest tak istotny z biznesowego punktu widzenia?

10:39 Jak mierzyć doświadczenia klienta?

17:14 Poprawa jakości customer experience – pierwsze kroki

23:38 Przykłady świetnego customer experience u znanych marek