Odcinek #23

edrone: strategia marketingowa w e-commerce

Czas na solidną dawkę wiedzy o strategii marketingowej w branży e-commerce!

Strategia e-commerce, e-mail marketing czy strategia marketingowa – to pojęcia znane każdemu, kto chociaż trochę interesuje się branżą sprzedaży online.  Dziś rozłożymy je na czynniki pierwsze i porozmawiamy o nich konkretnie i merytorycznie.

Do odcinka zaprosiliśmy Dawida Fucię, Head of Sales w edrone. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w sprzedaży B2B oraz B2C, podzielił się z nami swoimi spostrzeżeniami i przekazał kilka sprytnych wskazówek na podwyższenie wyników firmy.

Zapraszamy! 🚀

🟡 edrone dostarcza nowoczesne narzędzia i technologie, które skutecznie zwiększają zaangażowanie klientów oraz sprzedaż dla e-commerce.

Więcej: https://edrone.me/pl

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

01:30 Co to jest edrone i czym zajmuje się firma?

03:37 Strategia e-commerce – na czym polega i dlaczego jest istotna dla samego biznesu?

09:18 Jak podejść do budowania strategii marketingowej w swoim sklepie?

19:49 Skuteczność e-mail marketingu w sprzedaży internetowej

25:58 Jak poprawnie prowadzić e-mail marketing?

31:18 Marketing automation – czy zrobi wszystko za Ciebie?

39:27 E-mail marketing – protipy od Dawida

44:14 Rola analityki w strategii