Odcinek #9

Headless Shopify – zalety i wady

Headless – trend, który zyskuje na popularności, czy może innowacyjne podejście, które zmieni budowanie e-commerce’ów?

Kiedy warto przejść na Shopify Headless, a kiedy nie ma to większego sensu? W kolejnym odcinku serii Expert Insights Maciek Czerniak wraz z Kamilem Frejlichem rozprawią się z tym zagadnieniem i podadzą konkretne przykłady! Zapraszamy 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

03:26 Czym jest Shopify headless?

06:50 Najczęstsze motywatory Klientów do wyboru headless w e-commerce

10:44 Dodatkowe aplikacje a headless Shopify

12:26 Podejście headlessowe – czy na pewno jest “future proof”?

16:22 Shopify headless nie tylko dla sklepów internetowych

17:50 Dowolność technologii w Shopify headless

20:30 Wady rozwiązań headlessowych

24:23 SEO w Shopify headless

25:45 Headless Shopify vs. Shopify Liquid

29:52 Czym kierować się w wyborze podejścia do technologii swojego e-commerce?