Sprzedaż B2B, budowanie marki i klapki na kilogramy
Dziś rozmawiamy z Joanną Kwiatkowską – wiceprezeską zarządu, dyrektorką sprzedaży i współzałożycielką Kubota S.A.
Nasza Gościni ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, szczególnie w obszarach e-commerce, social mediów, zarządzania danymi i analityki. Od 2018 roku współtworzy nowy rozdział kultowej marki Kubota. To właśnie Joanna stoi za rozwojem sprzedaży online i budową kanału B2B e-commerce, który pozwolił Kubocie rozwinąć skrzydła w sprzedaży hurtowej.
Rozmawiamy nie tylko o tym, jak wyglądała reaktywacja marki Kubota i tworzenie jej nowoczesnego DNA, ale przede wszystkim dlaczego firma postawiła na rozwój platformy B2B e-commerce i na jakie rozwiązania zdecydował się zespół. Poruszamy też tematy technologii, strategii sprzedaży i marketingu w segmencie B2B.
Z odcinka dowiecie się również:
– Jak definiować i segmentować klientów biznesowych?
– Jak ustalać politykę cen, rabatów i poziomów partnerskich w sprzedaży hurtowej?
– Jakie technologie i rozwiązania wspierają platformy B2B e-commerce?–
Jak mierzyć efektywność marketingu B2B i koszty pozyskania klienta?– Jak wygląda logistyka dużych zamówień i współpraca z dystrybutorami?
A na koniec: tak, naprawdę można zamawiać klapki na kilogramy. 🩴
Zapraszamy!
Najłatwiej złapać nas na LinkedIn. Odpowiadamy na wszystkie pytania.