Odcinek #63

Karol Dziedzic: Google Ads dla e-commerce

Google Ads to pułapka? Jak nie stracić pieniędzy na reklamę w e-commerce?

Co mają wspólnego zombie, lodowe kąpiele i procent składany? 🤔 Więcej niż myślicie! Dziś zapraszamy na rozmowę o tym, co naprawdę działa w Google Ads i Google Analytics (GA4) dla sklepów internetowych.

Naszym Gościem jest Karol Dziedzic – trener i specjalista Google Ads i Google Analytics, wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci i krakowskim AGH. Karol przeszkolił już ponad 1000 firm, współpracował z branżami od e-commerce, przez nieruchomości i motoryzację, po FMCG i startupy. Jest także prelegentem na licznych konferencjach marketingowych.

Z rozmowy dowiecie się:

– Jak wybrać dobrego specjalistę od Google Ads i agencję e-commerce?

– Czy warto samodzielnie prowadzić kampanie, czy lepiej od razu zaufać ekspertom?

– Jakie modele rozliczeń są najkorzystniejsze i na co uważać we współpracy?

– Ile czasu potrzeba, by ocenić skuteczność reklam w Google Ads?

Przed Wami dwie godziny praktycznej wiedzy, case'ów i kulis pracy specjalistów Google Ads i Google Analytics. 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

02:06 Doświadczenie zawodowe Karola – jak zaczęła się jego droga związana z Google Ads i analityką dla e-commerce?

03:42 Bądź na bieżąco, czyli dlaczego aktualna wiedza w Google Analytics i e-commerce jest kluczowa?

10:18 Google Ads dla początkujących – czy można samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe, czy lepiej od razu skorzystać ze wsparcia specjalisty?

18:33 Google Ads a właściciel e-commerce – minimum wiedzy, jakie powinien mieć przedsiębiorca, żeby rozumieć skuteczność kampanii

27:06 Jak wybrać agencję lub freelancera od Google Ads – najważniejsze kryteria wyboru specjalisty

38:41 Ocena kampanii reklamowych – ile czasu potrzeba, żeby sprawdzić efektywność Google Ads?

40:50 "To zależy" – redflagi we współpracy z agencjami Google Ads, pytania do specjalisty i transparentność działań

43:45 Model rozliczeń w Google Ads – jak najlepiej płacić za prowadzenie kampanii reklamowych?

52:09 ROAS i zwrot z inwestycji w reklamę – czego realnie mogą oczekiwać właściciele sklepów internetowych?

57:46 AI w marketingu – które narzędzia sztucznej inteligencji wspierają Google Ads i Google Analytics (GA4)?

01:06:55 Marketing e-commerce w Google Ads – jak prowadzić skuteczne kampanie? Różnice między Performance Max a innymi typami reklam

01:19:58 Ruch brandowy w Google Ads

01:22:44 Jakie dane dostarczyć specjaliście Google Ads?

01:28:07 Google Analytics 4 w praktyce – konfiguracja GA4, analiza danych i rola dobrego specjalisty w e-commerce

01:40:23 Jak wybrać specjalistę Google Ads – praktyczne zasady i wskazówki