Google Ads to pułapka? Jak nie stracić pieniędzy na reklamę w e-commerce?
Co mają wspólnego zombie, lodowe kąpiele i procent składany? 🤔 Więcej niż myślicie! Dziś zapraszamy na rozmowę o tym, co naprawdę działa w Google Ads i Google Analytics (GA4) dla sklepów internetowych.
Naszym Gościem jest Karol Dziedzic – trener i specjalista Google Ads i Google Analytics, wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci i krakowskim AGH. Karol przeszkolił już ponad 1000 firm, współpracował z branżami od e-commerce, przez nieruchomości i motoryzację, po FMCG i startupy. Jest także prelegentem na licznych konferencjach marketingowych.
Z rozmowy dowiecie się:
– Jak wybrać dobrego specjalistę od Google Ads i agencję e-commerce?
– Czy warto samodzielnie prowadzić kampanie, czy lepiej od razu zaufać ekspertom?
– Jakie modele rozliczeń są najkorzystniejsze i na co uważać we współpracy?
– Ile czasu potrzeba, by ocenić skuteczność reklam w Google Ads?
Przed Wami dwie godziny praktycznej wiedzy, case'ów i kulis pracy specjalistów Google Ads i Google Analytics. 🚀
Najłatwiej złapać nas na LinkedIn. Odpowiadamy na wszystkie pytania.