Odcinek #38

Katarzyna Sowicka: Content marketing w e-commerce – cz. 2

Jak w praktyce powinien wyglądać dobry content marketing?

W drugiej części naszej rozmowy z Katarzyną Sowicką rozmawiamy o tym, jak rozpocząć działania content marketingowe w e-commerce. 🚀

W tym odcinku Katarzyna wspomina o stereotypach związanych z content marketingiem, konwenansach, których należy się wystrzegać oraz o dobrych modelach sprzedażowych. Gdzie szukać swoich klientów i od czego zacząć? Zapraszamy po odpowiedzi! 🙌

Katarzyna Sowicka – pomaga firmom i markom osobistym osiągać cele biznesowe za pomocą działań content marketingowych. Buduje strategie skoncentrowane na wzroście, tworzy plany contentowe, konsultuje i pomaga wdrażać w praktyce CM. Entuzjastka wykorzystania AI w marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na SWPS i AGH, recenzentka i mentorka.

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

03:08 Jak podejść do tworzenia contentu?

16:10 Miejsca, w których znajduje się klient, czyli jak zaplanować content na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego

22:49 Oceny i recenzje produktów w sklepie

28:33 Dlaczego warto mocniej skupić się na kliencie? Polecenie książki

35:14 Częsty błąd w content marketingu

38:01 Pillar content – jak go budować?

39:18 Generowanie treści przez AI

51:00 Z jaką częstotliwością warto publikować treści?

01:01:44 Dystrybucja treści

01:11:10 Mierzenie wyników content marketingu

01:20:02 W którą stronę zmierza content marketing?