Jak w praktyce powinien wyglądać dobry content marketing?
W drugiej części naszej rozmowy z Katarzyną Sowicką rozmawiamy o tym, jak rozpocząć działania content marketingowe w e-commerce. 🚀
W tym odcinku Katarzyna wspomina o stereotypach związanych z content marketingiem, konwenansach, których należy się wystrzegać oraz o dobrych modelach sprzedażowych. Gdzie szukać swoich klientów i od czego zacząć? Zapraszamy po odpowiedzi! 🙌
Katarzyna Sowicka – pomaga firmom i markom osobistym osiągać cele biznesowe za pomocą działań content marketingowych. Buduje strategie skoncentrowane na wzroście, tworzy plany contentowe, konsultuje i pomaga wdrażać w praktyce CM. Entuzjastka wykorzystania AI w marketingu. Autorka pierwszego w Polsce raportu w Forbes „Challenger brands, którzy zmieniają świat”. Wiceprezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska, wykładowczyni na SWPS i AGH, recenzentka i mentorka.
Najłatwiej złapać nas na LinkedIn. Odpowiadamy na wszystkie pytania.