Odcinek #47

Konrad Zach: B2B e-commerce

Jak skutecznie przenieść biznes B2B do internetu i zwiększyć sprzedaż?

Obszar sprzedaży B2B jeszcze do niedawna działał w bardzo tradycyjny sposób. Praca handlowców często sprowadzała się do procesów na tyle specyficznych, że przeniesienie ich na platformy e-commerce B2B nie było możliwe, a taka zmiana mogłaby znacznie ułatwić codzienne zadania.

Od kilku lat możemy jednak zauważyć, że proces transformacji cyfrowej B2B postępuje i właśnie o tym rozmawiamy z naszym dzisiejszym gościem. 🚀

Konrad Zach – ekspert e-commerce B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowie i rozwoju internetowych kanałów sprzedaży B2B, B2C i marketplace B2B w Polsce, krajach Unii Europejskiej i Azji. Założyciel firmy consultingowej thinkHUB, mentor startupów z branży digital, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego.

Jeśli prowadzisz biznes B2B i zastanawiasz się, jak przenieść go do internetu, zwiększyć sprzedaż i uniknąć błędów przy wdrożeniu, ten odcinek jest dla Ciebie!

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

06:46 Rynek B2B w e-commerce – jak zmienia się handel elektroniczny dla firm i jakie są aktualne trendy?

13:15 Problemy, które napędzają transformację e-commerce w biznesie B2B. Jak zwiększyć sprzedaż w B2B dzięki digitalizacji?

23:59 Jak uniknąć błędów w procesie zakupowym? Kluczowe strategie e-commerce dla B2B

33:06 Różnice w procesach sprzedażowych B2C i B2B – na czym polega cyfryzacja sprzedaży B2B?

41:45 Jak wygląda proces transformacji do B2B e-commerce? Kroki i technologie dla biznesu B2B

51:12 PIM jako narzędzie brand awareness – jak automatyzacja procesów B2B wpływa na rozpoznawalność marki?

55:25 Zakres wsparcia thinkHUB w procesie transformacji – jak wybrać platformę e-commerce B2B?

59:24 Najczęstsze błędy przy tego typu wdrożeniach – czego unikać w digitalizacji handlu B2B?