Odcinek #39

Krzysztof Kukla: Zwroty jako narzędzie wzrostu dla e-commerce

Jak przekuć zwroty w wartość dodaną dla biznesu?

Do rozmowy o zwrotach w e-commerce zaprosiliśmy Krzysztofa Kuklę – CEO takich marek jak Wygodne Zwroty, AlleKurier czy Logistiko.

Nasz Gość odpowiedział na pytania, które najbardziej nurtują merchantów, przedsiębiorców i naszych Widzów – jak poradzić sobie z dużą ilością zwrotów i sprawić, że będą szansą, a nie zmorą dla sklepu?

Posłuchajcie! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

04:10 Jak wykorzystać zwroty na korzyść sklepu?

12:39 Analiza procesu zwrotu

17:16 Wpływ oddawania produktów na sprzedaż w e-commerce

21:25 W jaki sposób można usprawnić proces zwrotów?

25:34 Towary używane

30:15 Od czego zacząć optymalizację procesu zwrotów?

34:00 Wykorzystanie zwrotów w działaniach marketingowych sklepu oraz wpływ zwrotów na analitykę

39:13 Jakie dane powinno się zbierać i jak z nich korzystać?

43:49 Integracja Wygodne Zwroty z Shopify

44:50 Protipy Krzysztofa na obniżenie liczby zwrotów