Odcinek #48

Mateusz Grzywnowicz: Ekspansja na rynki zagraniczne

Jak podbić nowe rynki? Tych błędów lepiej unikać!

Ekspansja na zagraniczne marketplace'y – kiedy jest najlepszy moment, by ją rozpocząć? Jakich błędów warto unikać i na co zwrócić szczególną uwagę?

Dziś rozmawiamy z Mateuszem Grzywnowiczem o popularnych i mniej znanych platformach sprzedażowych oraz o tym, jak skutecznie wejść na rynki zagraniczne i zminimalizować ryzyko niepowodzenia. Poznajcie naszego Gościa! 👇

Mateusz Grzywnowicz – pomaga firmom e-commerce rozwijać się szybciej i sprzedawać więcej na portalach marketplace. Wspiera firmy w rozwoju sprzedaży internetowej na najpopularniejszych marketplace'ach jak Amazon, Aliexpress, eBay, Kaufland, eMag czy Alibaba za pomocą strategii, doradztwa, zarządzania, AI i technologii. Founder marki Octosello oraz trener w Akademii marketplace.

Narzędzia, o których wspomina Mateusz:

📌 https://www.helium10.com/

📌 https://www.junglescout.com/

📌 https://www.zikanalytics.com/

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

03:30 Początki Mateusza w biznesie

10:58 Kiedy można zacząć myśleć o ekspansji zagranicznej?

14:30 Jakich błędów unikać na początku?

21:47 Właściwy wybór produktów na zagraniczny marketplace

29:54 W jaki sposób skutecznie przeanalizować rynek, na którym zamierzamy rozpocząć sprzedaż?

36:22 Najlepsza strategia zagranicznej sprzedaży

46:12 Ważne elementy do zaopiekowania przed rozpoczęciem sprzedaży na inne rynki

51:35 Obsługa sprzedażowa klienta zagranicznego

58:24 Kiedy można mówić o sukcesie w sprzedaży zagranicznej?

01:06:14 Minimalizowanie ryzyka