Odcinek #36

Michał Pieprzak, Ekomersiak: Co hamuje wzrost Twojego sklepu – cz. 2

Poznaj praktyczne wskazówki, jak skutecznie rozwijać biznes e-commerce!

W drugiej części odcinka z Michałem Pieprzakiem, autorem bloga Ekomersiak.pl, rozmawiamy o strategii marki w e-commerce i każdym jej elemencie. Jak określić poprawnie USP? Dlaczego nie powinieneś żałować budżetu na brandbooka? Czy da się działać bez strategii marki?

Zapraszamy do odcinka! 🚀

Kurs Szkoła E-Commerce, o którym wspomina Michał 👉 https://www.szkolaecommerce.pl/

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

02:55 Strategia marki – czym tak naprawdę jest i co powinna zawierać?

08:20 Jak określić USP?

13:15 Tone of voice marki

14:13 Brandbook

17:40 Czy da się działać bez strategii marki?

23:35 UX w e-commerce

30:00 Analityka

36:53 Budżet sklepu

56:42 Jak wygląda współpraca z Michałem – konsultacje i Szkoła E-commerce [autopromocja]