Odcinek #20

Oakywood – droga do sukcesu w e-commerce

Sprawdź, co kryje się za międzynarodowym sukcesem polskiej marki Oakywood!

Dziś w trochę innej formie porozmawiamy o biznesie w e-commerce. Gościmy w naszym odcinku Mateusza Habernego – założyciela marki Oakywood, produkującej designerskie biurka i akcesoria z drewna.

Zapytaliśmy Mateusza, jak zaczęła się ta przygoda, porozmawialiśmy o blaskach i cieniach zakładania i prowadzenia własnego biznesu oraz o tym, jak podejść do budowania marki na rynkach zagranicznych.

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

02:46 Początki Oakywood

11:30 Proces rozwoju strategii

13:33 Jak wyglądała droga zatrudnienia od pierwszej osoby do trzydziestu?

16:31 Błędne decyzje z perspektywy czasu

22:32 Marketplace vs. własny sklep internetowy Oakywood

25:31 Przyczyny sukcesu Oakywood, czyli co poszło dobrze?

30:53 Jaką rolę Shopify odgrywa w rozwoju marki?

37:10 Produkty Oakywood względem nasycenia rynku

39:40 B2C & B2B w branży meblarskiej

42:39 Plany na przyszłość

44:28 Największe zaskoczenie w sprzedaży zagranicznej

46:42 Wartości marki i realne działania

50:33 Biznesowy protip od Mateusza