Odcinek #22

OPTISOFA: Jak sprzedawać meble w e-commerce?

Posłuchaj o tym, jak polska marka OPTISOFA z sukcesem przeniosła sprzedaż do świata online!

Dziś usłyszycie historię biznesu, który rozpoczął swoją działalność w podwórkowym garażu. Mateusz Kasprzak, E-commerce Manager w OPTISOFA, zdradził nam historię początków marki i genezę tego, jak zaczęli sprzedawać swoje produkty online. A sam produkt do sprzedaży wysyłkowej nie jest łatwy, bo sofa z reguły nie mieści się do paczkomatu ;)

Zapraszamy do tej arcyciekawej rozmowy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

03:00 Historia marki OPTISOFA i początki sprzedaży online

08:28 Pierwsze zamówienie w sklepie

11:29 Jak wyglądała transformacja firmy do obsługiwania sprzedaży online?

14:29 Stosunek obrotów e-commerce do części produkcyjnej

17:28 Wyzwania związane ze sprzedażą wysyłkową produktów takich jak sofy i fotele

23:54 Logistyka w sprzedaży mebli na marketplace  

26:27 Specyfika sprzedaży mebli w e-commerce: oczekiwania Klienta, przedstawienie produktu, zróżnicowanie rynków + wskazówki

33:36 Najważniejsze kanały marketingowe na rynkach zagranicznych

36:34 Kształtowanie marki przez oczekiwania Klientów

38:22 Trendy w meblarskim e-commerce

41:09 Jak wygląda polityka zwrotów w OPTISOFA

44:46 Protip dla początkujących właścicieli e-commerce