Odcinek #11

Optymalizacja konwersji w e-commerce – cz.1

Co wpływa na konwersję w e-commerce, jak ją mierzyć i jakie narzędzia warto do tego wykorzystać?

W dzisiejszym odcinku z serii Expert Insights gościmy Bartka Musiała (UI Team Leader, mohi.to) oraz Cezarego Ołowskiego (UX Team Leader, mohi.to), którzy szerzej opowiedzą nie tylko o samej konwersji w e-commerce, ale także o odpowiedniej optymalizacji witryn z perspektywy UX/UI. Zdradzą też swoje wskazówki na poprawienie sprzedaży w sklepie i wskażą odpowiednie narzędzia, które warto wziąć pod uwagę podczas całego procesu. Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

00:50 Czym jest współczynnik konwersji?

03:35 Jakie wskaźniki powinien analizować właściciel e-commerce?

10:00 Jak analizować i monitorować swoje dane – konkretne sposoby i narzędzia

14:40 Performance strony i jego znaczenie dla konwersji

16:33 Modelowy proces pracy nad optymalizacją sklepu

23:17 Wskazówki dla optymalizacji e-commerce

29:52 Nawigacja – jak zadbać o jej przejrzystość?

34:16 Call to action (CTA) – o czym warto pamiętać?

35:40 Mobilna wersja sklepu

37:17 Poziom zaufania użytkownika względem Twojego sklepu – o co szczególnie zadbać?