Odcinek #42

Papierniczeni: Jak zbudować biznes wokół swojej pasji?

Czy można zamienić hobby w odnoszący sukcesy e-commerce?

Dziś rozmawiamy o biznesie, ale od nieco innej strony. Naszymi gośćmi są Magda Konik-Machulska i Piotr Machulski, założyciele wyjątkowego sklepu Papierniczeni, który powstał z pasji do papieru. Wysokiej jakości notesy, unikalne pióra czy kalendarze – to wszystko znajdziecie w ich inspirującej przestrzeni.

Jak jest historia tej marki? I co oznacza „bycie papierniczonym”? Dowiecie się już teraz! Zapraszamy 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

05:48 Historia Papierniczonych

08:08 Zakres działań marki

10:45 Kiedy Papierniczeni stali się „papierniczeni”?

12:56 Historia powstania i początki rozwoju marki

21:16 Etap tworzenia własnych produktów

31:04 Punkty zwrotne w rozwoju Papierniczonych

42:10 Zaskoczenia dotyczące e-commerce i zagranicznych klientów

46:08 Jak budowanie marki o silnej, wyraźnej nazwie przekłada się na biznes?

48:40 Sklep stacjonarny – źródło przychodu czy showroom?

54:50 Budowanie biznesu wokół swojej pasji