Twoja marka nie potrzebuje brandingu? Zaraz zmienisz zdanie!
Planujesz otworzyć sklep internetowy. Intensywnie myślisz nad nazwą i claimem marki, zlecasz zaprojektowanie logo. Twoja strona będzie mieć spójne kolory i fonty. Myślisz, że branding masz już załatwiony?
Dziś rozmawiamy z Pawłem Tkaczykiem – strategiem marki, który uczy, jak budować silne brandy w oparciu o storytelling. Na co dzień pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie komunikować z odbiorcami. W naszej rozmowie Paweł niejednokrotnie podkreśla, że marka to emocje i skojarzenia, a nie tylko kolory i logo.
Z odcinka dowiecie się między innymi:
– jak opieranie produktu na marce osobistej może wpłynąć na sprzedaż,
– czy autentyczność w brandingu w ogóle istnieje,
– jak AI wpływa na budowanie marki w sieci.
Przed Wami długa i merytoryczna rozmowa, w której nie zabraknie żenujących żartów prowadzących (we regret nothing).
Zapraszamy! 🚀
Najłatwiej złapać nas na LinkedIn. Odpowiadamy na wszystkie pytania.