Odcinek #51

Paweł Tkaczyk: Branding w e-commerce

Twoja marka nie potrzebuje brandingu? Zaraz zmienisz zdanie!

Planujesz otworzyć sklep internetowy. Intensywnie myślisz nad nazwą i claimem marki, zlecasz zaprojektowanie logo. Twoja strona będzie mieć spójne kolory i fonty. Myślisz, że branding masz już załatwiony?

Dziś rozmawiamy z Pawłem Tkaczykiem – strategiem marki, który uczy, jak budować silne brandy w oparciu o storytelling. Na co dzień pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie komunikować z odbiorcami. W naszej rozmowie Paweł niejednokrotnie podkreśla, że marka to emocje i skojarzenia, a nie tylko kolory i logo.

Z odcinka dowiecie się między innymi:

– jak opieranie produktu na marce osobistej może wpłynąć na sprzedaż,

– czy autentyczność w brandingu w ogóle istnieje,

– jak AI wpływa na budowanie marki w sieci.

Przed Wami długa i merytoryczna rozmowa, w której nie zabraknie żenujących żartów prowadzących (we regret nothing).

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

08:20 Marka osobista a sprzedaż

15:55 Czym jest branding i czym być powinien?

24:10 Emocje związane z marką

27:25 Richard Taylor i psychologia decyzyjności

32:23 Czy autentyczność marki w ogóle istnieje?

39:01 Branding w erze AI

49:21 Mity na temat budowania marki w e-commerce (moc logo, cena, dodatkowe usługi i wartości, pozycjonowanie, driver)

01:04:33 Jak praktycznie wdrożyć branding?

01:14:19 Badania wizerunkowe

01:19:02 E-commerce’y w mediach społecznościowych

01:23:06 Współtworzenie marki z odbiorcami