Odcinek #64

Robert Stolarczyk: Dane jako przewaga w e-commerce

Dlaczego 90% sklepów marnuje potencjał swoich danych?

Kiedy ostatnio posegregowaliście i przeanalizowaliście dane ze swojego Google Analytics? 👀

W dzisiejszej rozmowie z Robertem Stolarczykiem, CEO Data Octopus, rozkładamy na czynniki pierwsze pracę z danymi w e-commerce. Dowiecie się, od jakiej skali sklepu warto inwestować w zarządzanie danymi, czym Data Octopus różni się od klasycznych PIM-ów, jak segmentacja wpływa na sprzedaż, a także z jakimi systemami można zintegrować to narzędzie. Robert dzieli się również case studies oraz doświadczeniem zdobytym jako prelegent i mentor w świecie nowych technologii.

Zapraszamy! 🚀

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

07:42 Jak narodził się pomysł na Data Octopus i jaka jest historia firmy?

15:20 Od jakiej skali e-commerce warto świadomie zarządzać danymi?

19:41 Kim są klienci Data Octopus i jakie problemy rozwiązują dzięki temu narzędziu?

24:21 Czym rozwiązanie Data Octopus różni się od klasycznych systemów PIM?

29:50 W jaki sposób lepsza segmentacja danych przekłada się na rozwój biznesu?

39:05 Praca z produktem – synteza danych, dodatkowe parametry, integracje z AI i innymi aplikacjami

59:20 Case studies, czyli realny wpływ narzędzia na sukces klienta

01:12:42 Integracje: z jakimi systemami współpracuje Data Octopus? Czy istnieją jakieś ograniczenia?

01:22:24 Gdzie znajdziecie Roberta?