Attire The Studio to pomysł influencerki, Xenii Adonts. Attire to świadoma marka slow fashion. Jej wartości to przejrzystość, zrównoważony rozwój, etyczna produkcja. Po ciężkiej pracy nad rozwojem swojej marki na Instagramie, Xenia wybrała Shopify, aby zrealizować swoje marzenie - stworzyć markę, która odzwierciedla jej wartości.
Shopify development
M-commerce
Ekspansja na nowe rynki
Agencja Warsaw Creatives zwróciła się do nas z prośbą o współpracę przy tworzeniu sklepu internetowego Attire The Studio. Potrzebowali wdrożyć intrygujący projekt na Shopify. Od samego początku marka była przygotowana do wejścia na rynek globalny. Miała międzynarodowy zasięg, ponieważ jej założycielka i CEO ma dużą popularność w mediach społecznościowych. Sklepy na Facebooku i Instagramie były oczywistym posunięciem, a dzięki Shopify można nimi zarządzać bezpośrednio z panelu administracyjnego. Co więcej, grupa docelowa jest przyzwyczajona do zakupów online na urządzeniach mobilnych i większość ruchu na stronie na pewno będzie generowana z Instagramowych postów i stories.
Nasz zespół developerski miał za zadanie wdrożyć zaprojektowanego szablonu strony w bardzo krótkim horyzoncie czasowym. W przypadku zakupów na urządzeniach mobilnych - szybkość działania strony ma znaczenie krytyczne, dlatego dużo uwagi przyłożyliśmy do tego, aby zwłaszcza w momencie startu kampanii i wzmożonego ruchu podstawowe wskaźniki internetowe (web core vitals) były pozytywne.
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, filmy promocyjne, obszerne opisy ubrań i procesów produkcyjnych są stale wykorzystywane w celu przyciągnięcia klientów dbających o środowisko. Nasza praca dla Attire The Studio była czystą radością, a efekty zdumiewające. Cała kolekcja została wyprzedana w kilka godzin po premierze!
Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.
Spośród ponad 100 realizacji przedstawiamy kilka, z których jesteśmy szczególnie dumni. Pomagaliśmy zaprojektować, uruchomić i zoptymalizować sklepy na Shopify dla marek z całego świata.