Odcinek #12

Optymalizacja konwersji w e-commerce – cz.2

Poznaj praktyczne wskazówki na optymalizację konwersji w Twoim sklepie!

Po części teoretycznej przyszedł czas na praktyczną! W tym odcinku znajdziesz szereg wskazówek, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym. Wspólnie przejdziemy przez wszystkie etapy ścieżki użytkownika i podpowiemy, czego nie może na nich zabraknąć, a czego lepiej unikać.

Cezary Ołowski i Bartek Musiał, liderzy działów UX i UI w mohi.to omówią case’y prosto ze swoich projektów, a także opowiedzą o trendach i zależnościach w świecie e-commerce.

Zapraszamy! 🚀

🔗 Pobierz darmową checklistę optymalizacji konwersji w e-commerce: https://resources.wecanfly.pl/checklista-cro

Jeśli jeszcze nie widziałeś/aś części pierwszej tego odcinka, obejrzysz ją tutaj 👉 https://www.wecanfly.pl/filmy/optymalizacja-konwersji-w-e-commerce-cz-1

Obejrzyj lub posłuchaj na:

O czym rozmawiamy?

Poruszane tematy

01:01 Sposoby na zwiększenie konwersji w sklepie

05:52 Slider na homepage – tak czy nie?

08:33 Listing produktów – dobre praktyki

11:23 Filtrowanie i wyszukiwarka

14:06 Prezentacja produktu

20:23 Product page

33:19 Cechy idealnego koszyka

38:04 Checkout – jak usprawnić proces finalizacji zamówienia?

45:20 Thank you page – czy na tym etapie można jeszcze powalczyć o klienta?

52:09 Co wpłynie realnie na zwiększenie średniej wartości koszyka (Average Order Value) oraz średnią „żywotność” klienta (Customer Lifetime Value)?