Glov to polska marka tworząca innowacyjne produkty kosmetyczne. Marka Glov skradła serca kobiet z ponad 60 krajów i wygląda na to, że na tym nie poprzestanie.
Sprzedaż subskrypcyjna Shopify
UX/UI Design
Integracje Shopify
Sklep Glov funkcjonował wcześniej na platformie WooCommerce. Problemy, przed którymi stanął klient są bardzo typowe dla tej platformy - problemy z wydajnością, szybkość działania, problematyczna obsługa. Shopify jest naturalnym wyborem wielu marek z sektora Beauty & Cosmetics.
Kolejny problem, z którym przyszło się nam zmierzyć to odpowiednia architektura informacji i kategoryzacja produktów w nowy bardziej czytelny dla klientek sposób.
Marka stworzyła produkty, które dosłownie zachwycają klientki - przedstawienie potencjału i atrakcyjności produktu, to krytyczny obszar każdego e-commerce. Tak było i w przypadku Glov. Karta produktu, jak i cała strona zostały wzbogacone o sekcje i odpowiednie treści przedstawiające produkt. Sekcje na stronie produktowej opowiadają historię, przekazują dużą ilość informacji o sposobie używania, walorach i zaletach.
Flagowe produkty posiadają kilka wariantów - kolory, opakowanie, wielosztuki. Naszym celem było przejrzyste pokazanie tych opcji na jednej stronie. Wcześniej warianty były rozbite, każdy kolor, czy pakiet stanowił odrębny produkt przez co użytkownicy nie wiedzieli jaką paletę produktów mają do dyspozycji.
Glov chciało wykorzystać zaangażowanie swoich klientów i pokazać ich oddanie marce. Stąd na stronie znajduje się sekcja z opiniami, oraz Instagram z zaciąganymi zdjęciami według określonych hasztagów.
Kosmetyki to idealny produkt do sprzedaży subskrypcyjnej. Dla wybranych produktów dostępna jest subskrypcja, która w cykliczny sposób (1, 3, 6 miesięcy) dostarcza najczęściej zamawiane produkty. Użytkownik ma możliwość zarządzania subskrypcją w ramach swojego konta, zmienić adres, datę bądź anulować ją całkowicie.
Sprostanie akcjom marketingowym - system miał obsłużyć promocje i oferty między innymi: 3 +1, 2+1 oraz 1+1 a także cross selling i upselling. Zastosowaliśmy rozwiązania natywne Shopify oraz dodatkowe aplikacje które ułatwiły zarządzanie sprzedażą i ofertami. Wdrożyliśmy także dodatkowe pola informacyjne dla użytkowników przypominające o zasadach promocyjnych. Wszystkie te opcje ułatwiają administratorowi prowadzone akcje marketingowe.
Subskrypcje zostały zrealizowane za pomocą aplikacji Bold Subsciption (jeżeli interesuje Cię sprzedaż w tym modelu koniecznie zajrzy do naszego e-booka o subskrypcji na Shopify).
Istotnym elementem technologicznej układanki była wymiana danych pomiędzy Shopify a systemem ERP Enova - funkcjonalność została osiągnięta z wykorzystaniem aplikacji Baselinker.
Automatyzacje marketingu, funkcje upsellingowe, promocyjne, user generated content zostały zralizowane z wykorzystaniem aplikacji Growave i Zipify.
Migracja z WooCommerce na Shopify okazała się być dla Glov dobrym posunięciem. Marka zyskała niezawodne narzędzie, które pomaga jej w rozwoju i rośnie razem z brandem. Nowoczesny, lekki, oddający charakter marki design i wykorzystanie video, subskrypcje, przekładają się na pozytywne doświadczenie fanek marki dając im jeszcze jeden powód, dla których uwielbiają Glov.
Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.
Spośród ponad 100 realizacji przedstawiamy kilka, z których jesteśmy szczególnie dumni. Pomagaliśmy zaprojektować, uruchomić i zoptymalizować sklepy na Shopify dla marek z całego świata.