Heinrich Dinkelacker to sygnowana kolekcja niemieckiej marki obuwniczej Shoepassion. W jej ofercie znajdują się ręcznie wykonane męskie obuwie klasy premium, a jej historia sięga 1879 roku. Nasza agencja miała przyjemność pomóc w migracji sklepu Heinrich Dinkelacker z Magento na Shopify Plus.
Migracja na Shopify Plus
Shopify Development
Shopify UX/UI Design
Shoepassion zdecydowało na przeniesienie sklepu Heinrich Dinkelacker z Magento na Shopify Plus. Podobnie, jak w przypadku wielu innych szybko rozwijających się sklepów e-commerce dotychczasowa technologia nie nadążała za tempem zmian. Shopify Plus wydał się być oczywistym wyborem.
Po procesie selekcji wiodących europejskich agencji specjalizujących się w Shopify Plus, projekt trafił w ręce WeCanFly. Naszym celem była bezpieczna i bezproblemowa migracja, poprawa wydajności strony i optymalizacja kluczowych wskaźników e-commerce.
WeCanFly rozszerzyło kompetencje wewnętrznego zespołu klienta i zadbała o transfer "know-how" do klienta.
Prace rozpoczęliśmy od szczegółowych warsztatów technologicznych, które miały na celu rozpoznanie istniejącego ekosystemu technologicznego - wykorzystywanych narzędzi i rozwiązań, możliwości, ograniczeń i wyzwań, z którymi będziemy musieli się zmierzyć.
Taka analiza pozwoliła na wypracowanie planu działania dla całego projektu i zaproponowaniu odpowiedniej architektury rozwiązań, które będą wspierały cele biznesowe klienta.
W związku z planowaną sprzedażą na kilku rynkach zaproponowaliśmy strukturę opartą na kilku store-frontach czyli kilku instancjach sklepów. Takie podejście rozwiązuje idealnie kwestię wielojęzyczności i walut, pozwala na większą elastyczność i pracę nad optymalizacją konwersji na każdym rynku osobno.
Kolejnym krokiem było włączenie do ekosystemu urządzeń fiskalnych ze sklepów fizycznych. Dzięki temu możliwa jest obsługa odbioru (Manual Pickup) w sklepach stacjonarnych, jak również zakup i realizacja kart podarunowych we wszystkich kanałach sprzedaży.
Projekt graficzny powstał we współpracy z zespołem klienta. Projektując wykorzystaliśmy nową specyfikację szablonów - Shopify 2.0. rozbudowujących znacznie możliwości dostosowania szablonów do własnych potrzeb dzięki powtarzalnym sekcjom i polom "meta fields".
Kolejnym krokiem było przeniesienie dużej ilości danych z Magento, integracja Shopify z nowym systemem PIM (product information management) i konfiguracja automatyzacji z wykorzystaniem ActiveCampaign.
To co z wierzchu wygląda często na proste i niepozorne niesie za sobą ogrom pracy, którą ciężko zauważyć na pierwszy rzut oka. Projekt dla Heinrich Dinkelacker również posiada szereg ciekawych funkcjonalności:
Projekt dla Heinrich Dinkelacker był dla nas na pewno ciekawym wyzwaniem. Współpraca ze świadomym, wymagającym klientem jest dla nas zawsze wielką przyjemnością.
Wskaźniki które odnotowały wzrost po migracji to znaczne skrócenie czasu wczytywania się strony, wzrosty wskaźników dla kanału mobile i całościowy wzrost współczynnika konwersji. Zespół klienta odczuł także różnicę w utrzymaniu systemu i codziennej pracy.
Nasze zespoły pracują wspólnie nad kolejnymi projektami.
Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.
Spośród ponad 100 realizacji przedstawiamy kilka, z których jesteśmy szczególnie dumni. Pomagaliśmy zaprojektować, uruchomić i zoptymalizować sklepy na Shopify dla marek z całego świata.