Shoepassion

Pracę dla grupy Shoepassion rozpoczęliśmy w 2021 roku od projektu Heinrich Dinkelacker. To nieco bardziej kameralna marka grupy, która zajmuje się produkcją męskiego obuwia premium. Sama grupa Shoepassion natomiast jest właścicielem kilku brandów obuwniczych i działa na wielu rynkach europejskich. Między innymi w Niemczech i Austrii, gdzie mieliśmy okazję wdrażać ich sklepy.

Shopify Plus logo
Migracja na Shopify Plus ikona

Migracja na Shopify Plus

Ikona shopify development

Shopify Development

ikona shopify design

Sprzedaż na wielu rynkach

Usługi

  • Migracja na Shopify Plus
  • Shopify development
  • Dedykowane aplikacje
  • M-commerce
  • Integracje Shopify

Technologia

  • Shopify Plus
  • Integracja z POS
God Save Queens na Shopify

O projekcie Heinrich Dinkelacker wspominaliśmy już tutaj. Wybór tego nieco mniejszego serwisu na początek współpracy z Shoepassion nie był przypadkowy. To rozwiązanie było w pełni celowe - klient mógł sprawdzić, jak pracuje nasz zespół, a my pokazać swoje umiejętności w migracji na Shopify Plus. Po zakończonym sukcesem projekcie, mogliśmy z podwójną mocą rozwijać sklep marki Shoepassion. Prace nad tym projektem rozpoczęliśmy w lutym 2022.

Wyzwanie marki

Klient zgłosił nam potrzebę zmiany platformy swojego głównego sklepu. Tak jak wiele szybko rosnących marek, zespół zaczął odczuwać, że dotychczasowa platforma przestała nadążać za ich potrzebami. Ograniczenia technologiczne, brak elastyczności platformy pod kątem nowych pomysłów oraz koszty utrzymania złożyły się na potrzebę znalezienia innego rozwiązania. Zaproponowaliśmy klientowi Shopify Plus, który dzięki swoim możliwościom technologicznym i dodatkowym funkcjom idealnie sprostał potrzebom marki, otworzył dla niej na nowe horyzonty i umożliwił wdrożenie kreatywnych rozwiązań.

Nasze rozwiązanie

Zadaniem naszego teamu developerskiego było przede wszystkim stworzenie nowego sklepu na podstawie projektów graficznych dostarczonych przez klienta oraz identyfikacji wizualnej marki Shoepassion. Ten sam model współpracy został zastosowany przy pierwszym wspólnym projekcie, Heinrich Dinkelacker. Wiedzieliśmy więc, że sprawdzi się świetnie.

Kalkulator rozmiarów biustonosza na stronie God Save Queens
Podgląd strony głównej God Save Queens na Shopify

Oprócz stworzenia samego sklepu, wykonaliśmy też wdrożenie i integrację z systemem ERP (Pixie), PIM, oraz zintegrowaliśmy w projekcie active campaigns, wdrożone przez wewnętrzny zespół klienta.

Last but not least, napisaliśmy customową aplikację, która sprawdzała stany magazynowe w każdym ze sklepów Shoepassion na terenie całych Niemiec. Jest ona zintegrowana z POS Shopify, dzięki czemu wszystkie dane są na bieżąco aktualizowane. Dodatkowo umożliwia ona zamówienia customowej usługi naprawy i konserwacji obuwia dla klienta indywidualnego. W projekcie powstała także aplikacja mobilna Shoepassion.

Sklep Shoepassion jako jeden z pierwszych wykorzystuje nowe funkcjonalności wprowadzone w Shopify 2.0. Mowa tu między innymi o natywnym filtrowaniu produktów, re-używalnych sekcjach treści na wszystkich podstronach, a także wykorzystaniu “metafields” czyli dodatkowych pól na dane usprawniających zarządzanie treścią.

Sekcja koszyk na stronie God Save Queens na Shopify

Wspólne rezultaty

Zaproponowana struktura sprawdziła się doskonale. Shoepassion był drugim naszym wspólnym projektem z Grupą, mając doświadczenia w odsłonie pilotażowej (Heinrich Dinkelacker) wiedzieliśmy, na co zwrócić uwagę, aby wspólnie z klientem mogliśmy rozwinąć markę jeszcze bardziej. Sklep został rozbudowany o kolejne moduły i elementy, na które pomysły pojawiły się w trakcie pracy nad nowym sklepem. Na chwilę obecną całość spełnia początkowe oczekiwania i założenia biznesowe projektu.

Sekcja koszyk na stronie God Save Queens na Shopify

A jak ten projekt wyglądał
z perspektywy zespołu?

Michał: „Mnie najwięcej radości w tym projekcie sprawiała współpraca z klientem, Don jest zawsze pełen optymizmu i skory do kompromisów. Z pewnością największym wyzwaniem był rozbudowany system filtrowania produktów oraz zorganizowanie systemów miar dla innych lokalizacji (EU, US, UK). A jeśli chodzi o moje ulubione funkcjonalności tego projektu, bardzo dobrze sprawdza się możliwość wyboru preferencji modeli obuwia (women/men) przy pierwszym wejściu użytkownika na stronę. Przy następnych wejściach preferencja jest zapamiętywana i pokazuje treści i produkty wybrane dla tej grupy

Kamil: „Praca przy projekcie była bardzo ciekawa, ponieważ bardzo często stawiała przed nami nowe wyzwania i konieczność poszukiwania rozwiązań w kontekście implementacji poszczególnych funkcjonalności w Shopify. We wszystkim tym, ważną rolę odgrywała świadomość technologii po stronie klienta, przede wszystkim w osobie Dona, z którym spędziliśmy sporo czasu analizując i synchronizując działania przy realizacji poszczególnych zadań.

Oprócz wielu standardowych funkcjonalności dla e-commerce, wykorzystaliśmy możliwości jakie daje nam Shopify Plus. W wyzwaniach na pewno należy ująć rozbudowany system filtrowania czy też przygotowanie aplikacji dla Shopify POS oraz usług związanych z naprawą obuwia.

Widoki sklepu Shopify Plus dla God Save Queens

Zacznijmy od rozmowy

Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Zobacz inne projekty

Spośród ponad 100 realizacji przedstawiamy kilka, z których jesteśmy szczególnie dumni. Pomagaliśmy zaprojektować, uruchomić i zoptymalizować sklepy na Shopify dla marek z całego świata.

Zobacz więcej realizacji