Dzielimy się wiedzą
o Shopify i ecommerce

Na tym blogu dzielimy się wiedzą o tym, jak prowadzić i rozwijać sklepy internetowe oparte o rozwiązanie Shopify. Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-commerce, czy jesteś już zaprawiony w bojach.

Automatyzacje w Shopify – pracuj wydajniej

Każdy szybko rozwijający się e-commerce relatywnie szybko dochodzi do momentu, w którym powtarzalne i monotonne czynności zaczynają zajmować dużą porcję najcenniejszego zasobu naszego zespołu – czasu. Dzięki licznym narzędziom automatyzującym wykonywane zadania, możemy sporą część tego czasu odzyskać i zainwestować w pracę nad dalszym rozwojem biznesu.

Dla kogo jest Shopify Plus? Kiedy warto zdecydować się na ten pakiet?

Chcąc wybrać najlepiej rozwijającą się obecnie platformę e-commerce do prowadzenia swojego sklepu, warto postawić na Shopify, platformę działającą w modelu subskrypcyjnym, dostępnym w kilku wariantach cenowych. Każdy z nich daje użytkownikom konkretne możliwości i odpowiada na potrzeby biznesu znajdującego się na określonym etapie rozwoju. Najdroższy pakiet to Shopify Plus, który różni się od pozostałych licencji nie tylko ceną, ale przede wszystkim możliwościami, jakie oferuje.

Jak zabezpieczyć swój sklep internetowy na Shopify?

Bezpieczeństwo zakupów jest jednym z krytycznych obszarów, który wpływa na współczynnik konwersji i zaufanie do sklepu. Wpadki w tym obszarze mogą mieć bardzo negatywny wpływa na postrzeganie Twojej marki, utratę zysków i zaufania klientów. Dlatego decydując się na wybór platformy warto przyjrzeć się, w jaki sposób podchodzi ona do zapewnienia bezpieczeństwa.

Na co uważać podczas migracji do Shopify? Lista najczęstszych błędów

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż produktów lub usług w internecie poszukują jak najlepszych rozwiązań, które pozwolą im rozwijać swoją działalność, zdobywać nowych klientów, a przy tym płynnie ich obsługiwać. Sklep online musi być wygodny i funkcjonalny nie tylko z punktu widzenia sprzedawcy, ale również osób robiących w nim zakupy. To właśnie dzięki m.in. praktycznym rozwiązaniom platforma Shopify zdobywa coraz większe uznanie wśród przedsiębiorców, którzy chętnie migrują do niej z innych miejsc. Jak bezpiecznie przejść przez ten proces? Na jakie błędy podczas migracji uważać?

Jak mądrze korzystać z analiz i raportów Shopify?

W każdym biznesie dane są bardzo kluczowe. To na ich podstawie można wyciągać wnioski, a one stają się pretekstem do wprowadzania zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. W przypadku sklepów internetowych Shopify raporty również są ważne. Jak z nich mądrze korzystać?

Jak sprzedawać w wielu walutach na Shopify?

Wiele marek, które odniosły już sukces na rodzimym rynku, planuje rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne. Chcąc zaoferować swoim klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, firmy często decydują się na udostępnienie możliwości płatności w używanej w danym regionie walucie. Poniżej opowiemy, jakie rozwiązania w tym zakresie są możliwe do wdrożenia z wykorzystaniem platformy Shopify.

Nowości ze świata Shopify 2021/2022

Ostatnie 2 lata były szczególnie owocne dla branży e-commerce. Czas pandemii spowodował, że zainteresowanie sklepami online znacząco wzrosło. Wielu sprzedawców zdecydowało się na otworzenie swojego biznesu na Shopify lub przeniesienie go na tę platformę. By zapewnić jeszcze lepszą i łatwiejszą sprzedaż firma wprowadziła lub planuje wdrożyć szereg zmian. Jakie są najważniejsze?

Shopify 2.0, czyli nowa, ulepszona wersja sklepu Shopify

Od każdej nowej wersji oprogramowania oczekujemy, że będzie lepsza niż poprzednia. Nie inaczej jest w przypadku Shopify. Jakie zmiany wprowadzono w tej popularnej platformie dla e-commerce?

Najciekawsze źródła wiedzy o Shopify

Prowadzenie biznesu e-commerce wymaga ciągłego poszerzania wiedzy i śledzenia najnowszych trendów. Z tego powodu mamy dla was zestawienie podcastów, kanałów na YouTube i artykułów, które sprawią, że poznasz Shopify od podszewki.

10 szybkich sposobów na optymalizację karty produktu w Shopify

Karta produktu to jedna z najważniejszych części składowych sklepu internetowego. Jej zadanie jest proste - dostarczyć potencjalnemu klientowi wszystkie przydatne informacje, które skłonią go do zakupu. Czy twoja karta produktu spełnia to zadanie? Zobacz, jak ją zoptymalizować.

Zacznijmy od rozmowy

Idealnym pierwszym krokiem będzie krótka rozmowa, w trakcie której opowiesz nam przed jakim wyzwaniem stoisz.

WYŚLIJ ZAPYTANIE